חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש

פול-מון לאירועים

אטרקציית פול-מון לאירועים

אטרקציית הפול-מון שלנו, מביאה את תאילנד היישר לאירוע שלכם!.
איפור בצבעים זוהרים, תותחי אולטרה סגול, בלונים זוהרים ועוד..

מחפשים משהו מיוחד לאירוע שלכם ? שדרגו את האירוע שלכם עם אטרקציה שתיתן לאורחים שלכם הרגשה של חול ברחבת הריקודים, ציורי גוף צבעוניים עם איפור שזוהר על ידי פנסי אולטרה סגול עוצמתיים ביותר, סטיק לייט, בלונים זוהרים ועוד המון אפשרויות זוהרות.
מתאים לכלל סוגי האירועים: ימי הולדת, מסיבות רווקים/רווקות, ימי גיבוש, חתונות, בר/בת מצווה, מסיבות בית ספר וכו'

מאפרות פול-מון לאירוע שלכם !

מאפרת מקצועית לציורי פנים וגוף בצבעים זוהרים !

תותחי אולטרה סגול עוצמתיים !

סטיק לייט, זוהרים, ובלונים זוהרים במתנה !

צבעים על בסיס מים
נשטפים בקלות

מתאים לעור רגיש
באישור משרד הבריאות

מעל שישה
סוגי צבעים

איפור פולמון מסיבות פולמון תאורת אולטרה סגול

מסיבות פולמון מתקיימות לאור ירח מלא החל משעות הערב ועד לשעת הזריחה. המסיבות בסגנון זה התפתחו בתאילנד ועשו להם קהל נאמן ברחבי העולם וגם כאן בישראל. כיום ישנם אירועים רבים באווירת פול-מון גם בארץ.מדובר על מסיבות מושקעות המשלבות מופעי אש ופיזור נרחב של אורות אולטרה סגול ברחבות הריקודים. רבים מהמשתתפים שמים איפור זרחני שנצבע על ידי התאורה והרוקדים הופכים לחלק מהמופע.

איפור ניאון זוהר

כאשר מדובר על איפור ניאון זוהר, מדובר על איפור בגוונים וצבעים המצויים באורכי גל אלקטרומגנטיים מסוימים. איפור פולמון אולטרה סגול כלל אינו נראה לעין האנושית ללא החשיפה לתאורה המתאימה. לכן כאשר משתתפי המסיבה שמים אותו הוא מאיר רק בעת החשיפה ברחבה.

אביזרים נוספים

התנועה  מסביב לתאורה בריקוד משנה את החשיפה לאור של האיפור באופן דרמטי. מלבד האיפור ישנם אביזרים נוספים כמו, פנסי אולטרה סגול , משקפיים, כובעים ועניבות שיכולים להפוך את כל האנשים באירוע למדליקים וזוהרים בחושך.ככל שהמשתתפים במסיבת פול מון מאופרים ומאובזרים יותר, כך המסיבה תהיה צבעונית, זוהרת יותר ומיוחדת יותר.

מסיבת פולמון עם חברה רצינית

אם אתם שוקלים להפיק מסיבת פולמון בארץ עם כל המשתמע מכך, לגבי איפור ופנסי אולטרה סגול וכדומה, כדאי לכם להכיר את  חברת לאודר המתמחה בהגברה ותאורה לאירועים מעין אלו. לאודר מספקת שירותי השכרה של כל הציוד הדרוש לכם לאירוע פול מון מוצלח, לרבות פנסי תאורה אולטרה סגול שיאירו את האיפור הזרחני של המשתתפים באירוע.

לא יודעים במה לבחור ?

שלחו הודעת וואטסאפ לייעוץ חינם!

דילוג לתוכן